Jak na efektivní restart LinkedIn profilu
Seminář pro všechny, kteří chtějí dobře a naplno využívat i méně známé možnosti sítě LinkedIn.
Aktivní práce v prostředí LinkedIn po celou dobu semináře.
GARANCE KONÁNÍ SEMINÁŘE
Lektoři

Ing. Veronika Lencová, MBA
Termín
13. 10. 2022; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• několik důvodů, proč mít LinkedIn,
• jak funguje marketing na sociálních sítích (benefity, principy, cíle, platformy, strategie),
• optimalizace vašeho profilu (profil, souhrn, doporučení…),
• práce s firemní stránkou: proč s ní pracovat, jak poznám, že je dostatečně silná,
• práce se skupinami: vlastní skupina, kdy mít vlastní LinkedIn skupinu,
• jak pracovat s kontakty: vyhledávání, napojení, zprávy…
• práce s konkrétní cílovou skupinou,
• pracovní pozice: jak je hledat a jak je promovat,
• práce s inzercí (PPC), jak to lze zdarma a kdy propojit za peníze, aby se to vyplatilo,
• práce s obsahem, sdílení, komunikace (kontakty, skupiny, cílová skupina).
Určeno
Seminář je určen všem, kdo:
• má zájem začít LinkedIn více a lépe využívat a být na sociálních sítích aktivnější,
• chce LinkedIn konečně užívat i jako marketingový nástroj,
• chce efektivněji dělat nábor,
• se chce vyhnout nejčastějším chybám při práci se sítí LinkedIn.
Přínos/cíl
Seminář vám pomůže pochopit základní principy efektivní práce se sítí LinkedIn. Dozvíte se, jak využít různé možnosti, které tato síť nabízí, ale také vám pomůže připravit správnou strategii, díky které efektivně oslovíte správné cílové osoby (např. potenciální zákazníky).
Značně zvýšíte šanci na úspěšné aktivity v prostředí LinkedIn.
Po celou dobu semináře bude probíhat aktivní práce v prostředí LinkedIn
Poznámka
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
4 590 Kč
cena bez DPH
3 890 Kč
cena bez DPH
3 890 Kč
cena bez DPH
7 590 Kč
cena bez DPH
4 590 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme





