Jak IT mění svět personální práce – využití IT systémů v HR

Prezenčně

Ojedinělý seminář na českém trhu: komplexní, přehledné a srozumintelné seznámení s IT oblastí pro personalisty.

Lektoři

Ing. Ivana Šabatová, Ph.D.

Ing. Ivana Šabatová, Ph.D.

Detail lektora

Termín

11. 2. 2022; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

Co mít na paměti při pořizování a zajištění IT systémů a služeb
Na co nezapomenout při pořizování IT systému i služeb • jak dobře zadat požadavky na IT aneb jak dostat to, co potřebuji • rozdíl mezi “on-premise” a “cloudovým” řešením, vysvětlení pojmů • typy cloudových IT služeb • jak optimalizovat náklady na IT.

Informační podpora personální práce
Personální informační systémy (PIS) • PIS jako “modul” nebo specializované řešení “na míru”? • co si ohlídat u výběru • co aktuálně nabízí trh • IT podpora průzkumů mezi zaměstnanci • jak na e-learning • IT podpora správy personálních plánů a strategie • informační systémy pro správu personální evidence.

Systémy pro správu interní řídící dokumentace
Tvorba, revize a sdílení interní řídící dokumentace v digitální podobě • automatizace dokumentačních procesů • vizualizační nástroje.

Nástroje pro interní spolupráci a komunikaci
Intranet • bezpečný e-mail • instant messaging • kalendáře, plánování sdílených zdrojů • správa úkolů • interní sociální sítě • interní kampaně, newslettery, dotazníkové akce • cloudová řešení pro podporu spolupráce.

Internet ve službách personalistů
Nábor zaměstnanců na internetu • chování zaměstnanců na sociálních sítích • technicko-právní aspekty využívání internetu.

Automatizace podnikových procesů v oblasti personalistiky
Příklady procesů vhodných pro automatizaci • přínosy a rizika automatizace procesů • příklady nástrojů pro automatizaci procesů.

Bezpečnost informací a kybernetická bezpečnost
Klasifikace informací • způsoby zajištění důvěrnosti informací • šifrování a bezpečné mazání dat • elektronický podpis • správa identit a řízení přístupů v personální praxi • IT aspekty ochrany osobních údajů (GDPR) • IT podpora práce z domova • pravidla používání vlastních elektronických zařízení zaměstnanců v rámci firemních sítí (BYOD) • datové schránky • elektronická konverze dokumentů • sledování chování zaměstnanců v rámci vnitřních sítí a na internetu.

Určeno

Určeno HR manažerům, personalistům i firemním IT specilalistům.

Přínos/cíl

Získáte komplexní informace o možnostech personálních IT systémů, jejich variantách a využití.
Dozvíte se, jak postupovat při zajištění bezpečnosti vašich vnitřních informací.

Na tento seminář volně navazují krátké online semináře (90 minut):
• IT v personální práci: jak dobře nastavit přístupy do firemních IT systémů: 25. 2. 2022 nebo 3. 6. 2022
• IT v personální práci: elektronický podpis tajemství zbavený: 8. 4. 2022 nebo 22. 6. 2022.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

˜

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Kurz se v tomto termínu nekoná a další termín zatím nebyl vypsán.

Potřebuji poradit

Termíny

11. 2. 2022
Praha

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo