INTRASTAT – vykazování vnitrounijního obchodu se zbožím a jeho provázanost s uplatňováním DPH v roce 2022

Online + záznam

Pracovní seminář k problematice sdělování údajů o obchodu mezi Českou republikou a ostatními členskými státy Evropského společenství.

Podrobnější informace o on-line výuce najdete níže v POZNÁMCE.

Lektoři

Marek Reinoha

Marek Reinoha

Detail lektora

Termín

8. 2. 2022; 9:00–13:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4

+

2 290 Kč bez DPH

2 771 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění,
• základní předpisy upravující vykazování statistiky pohybu zboží v rámci EU – INTRASTAT, základní pojmy,
nová definice referenčního období,
• definice předmětu vykazování, tzn. vykazování při provádění různých obchodních operací v rámci vnitrounijního ochodu se zbožím (nákup, prodej, zušlechťovací operace, vícestranné obchody apod.),
• pravidla vykazování, tzn. pravidla pro uvádění údajů do výkazů pro INTRASTAT včetně definice nových údajů uváděných do výkazů INTRASTAT při vykazování odesílání zboží od 1. 1. 2022,
nový seznam kódů povahy transakce účinný od 1. 1. 2022,
• postupy při vykazování zvláštních druhů a zvláštních pohybů zboží,
• zjednodušené vykazování při nepřekročení prahu 20 000 000 Kč,
• pravidla provádění následných oprav chybných a nepřesných údajů ve výkazech pro INTRASTAT,
• definice zboží vyňatého z povinnosti uvádět o něm informace do výkazu pro INTRASTAT,
praktické příklady vykazování vybraných obchodních operací,
příklady provázanosti vykazování s uplatňováním DPH.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména pracovníkům výrobních a obchodních společností, kteří se zabývají vykazováním údajů pro statistiku vnitrounijního pohybu zboží, případně zástupcům těchto společností, kteří potřebují získat základní či prohloubit si dosavadní informace v dané problematice a získat infomace o změnách platných od ledna 2022.

Na semináři budou prezentována pravidla vykazování při provádění různých druhů obchodních operací, postupy při vykazování zvláštních druhů a zvláštních pohybů zboží, pravidla provádění oprav chybných a nepřesných údajů ve výkazech pro INTRASTAT a další aspekty vykazování včetně jejich provázanosti na uplatňování DPH.

Přínos/cíl

Seminář je zaměřen na prezentaci pravidel vykazování statistiky pohybu zboží v rámci EU – INTRASTAT definovaných Vyhláškou č. 201/2005 Sb. vyhlášky o statistice vyváženého a dováženého zboží a způsobu sdělování údajů o obchodu mezi Českou republikou a ostatními členskými státy Evropského společenství v návaznosti na předpisy EU a na změny účinné od 1. 1. 2022.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách). Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy. Do 3 dnů po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů. Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme. Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno. On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

Termíny

8. 2. 2022
Online
8. 2. 2022
Praha
15. 7. 2022
Praha
15. 7. 2022
Online

Cenové varianty

22A172 0

2 290 Kč

cena bez DPH

2 771 Kč

cena s DPH

22A172 A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 351 Kč

cena bez DPH

5 265 Kč

cena s DPH

22A172 B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 183 Kč

cena bez DPH

7 481 Kč

cena s DPH

22A172 C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 786 Kč

cena bez DPH

9 421 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo