Hromadná korespondence v MS Word
Lektoři

Ing. Jaroslav Nedoma
Termín
23. 11. 2023; 9:00–16:00
Místo konání
ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače
Počet výukohodin
6
Program
• správné formátování: co dělat a nedělat ve Wordu,
• používání stylů,
Hromadná korespondence:
– návrh dopisu/obálky/e-mailu,
– zdroj dat: příprava správných dat v Excelu,
– řazení a filtrování zdrojových dat,
– slučovací pole; práce s formáty polí,
– práce s hotovými dopisy/e-maily,
– specifické problémy s vícestránkovými dopisy (problémy číslování, dat apod.).
• makra – ukázka automatizace práce (vlastní tlačítka a klávesové zkratky)
Přínos/cíl
Účastníci se naučí využívat Word k automatizaci práce při tvorbě dopisů či e-mailů, kterými potřebují obepisovat adresáty s určitým sdělením, které je z větší části stejné. V takovou chvíli stačí základní znalost Excelu, který postačí pro tvorbu kvalitní databáze, kterou pak následně propojíme s Wordem, který jednotlivé dopisy vytvoří, případně rovnou odešle dokument v elektronické podobě prostřednictvím aplikace Outlook.
Poznámka
Na seminář si, prosím, přineste vlastní notebook, na kterém si vše vyzkoušíte. Pokud nemáte k dispozici přenosný počítač, rádi vám notebook zapůjčíme (je třeba objednat před samotným kurzem).
Seminář je určen pro uživatele Microsoft 365, MS Office 2016 a všech novějších verzí. Lze jej však absolvovat i s verzemi 2007, 2010 a 2013 s mírným omezením u konkrétních nástrojů.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
4 690 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
5 490 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme



