Hromadná korespondence v MS Word

Prezenčně

Lektoři

Ing. Jaroslav Nedoma

Ing. Jaroslav Nedoma

Detail lektora

Termín

23. 11. 2023; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

Program

• správné formátování: co dělat a nedělat ve Wordu,
• používání stylů,

Hromadná korespondence:
– návrh dopisu/obálky/e-mailu,
– zdroj dat: příprava správných dat v Excelu,
– řazení a filtrování zdrojových dat,
– slučovací pole; práce s formáty polí,
– práce s hotovými dopisy/e-maily,
– specifické problémy s vícestránkovými dopisy (problémy číslování, dat apod.).

• makra – ukázka automatizace práce (vlastní tlačítka a klávesové zkratky)

Přínos/cíl

Účastníci se naučí využívat Word k automatizaci práce při tvorbě dopisů či e-mailů, kterými potřebují obepisovat adresáty s určitým sdělením, které je z větší části stejné. V takovou chvíli stačí základní znalost Excelu, který postačí pro tvorbu kvalitní databáze, kterou pak následně propojíme s Wordem, který jednotlivé dopisy vytvoří, případně rovnou odešle dokument v elektronické podobě prostřednictvím aplikace Outlook.

Poznámka

Na seminář si, prosím, přineste vlastní notebook, na kterém si vše vyzkoušíte. Pokud nemáte k dispozici přenosný počítač, rádi vám notebook zapůjčíme (je třeba objednat před samotným kurzem).

Seminář je určen pro uživatele Microsoft 365, MS Office 2016 a všech novějších verzí. Lze jej však absolvovat i s verzemi 2007, 2010 a 2013 s mírným omezením u konkrétních nástrojů.

+

5 490 Kč bez DPH

6 643 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

23. 11. 2023

Cenové varianty

2321600

5 490 Kč

cena bez DPH

6 643 Kč

cena s DPH

232160A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 611 Kč

cena bez DPH

12 839 Kč

cena s DPH

232160B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 363 Kč

cena bez DPH

18 589 Kč

cena s DPH

232160C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

19 746 Kč

cena bez DPH

23 893 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo