HR CHATTING: Jak IT mění svět personální práce

Online

Tematicky navazujeme na HR CHATTING s Adamem Čížkem.

Podle společnosti Deloitte přizpůsobuje 56 % firem své programy v oblasti HR digitálním a mobilním nástrojům a 33 % firem využívá ve svých strategiích umělou inteligenci.
Nedávný průzkum společnosti Gartner tento trend potvrzuje a upřesňuje, že 58 % HR manažerů považuje digitální transformaci za svou nejvyšší prioritu.

Lektoři

Ing. Ivana Šabatová, Ph.D.

Ing. Ivana Šabatová, Ph.D.

Detail lektora

Termín

21. 1. 2022; 10:00–12:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

2

+

0 Kč bez DPH

0 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• aktuální inspirace ze světa IT pro svět HR,
• virtuální firmy vs. teleworking (homeoffice),
• IT strategie, které jsou dobře využitelné pro HR:
• digitalizace HR procesů
• správa identit
• kybernetická bezpečnost a její aspekty v denní personální práci: kdy se bát hackerských útoků a jaká je prevence,
• pozvánka na březnovou digiHR konferenci.

Určeno

Pro HR manažery, personalisty, kteří se zajímají o digitalizaci HR procesů.

Přínos/cíl

Dozvíte se, jakým způsobem se stále více propojuje svět IT se světem HR a jaká pozitiva, ale i rizika může toto propojování přinášet.

Poznámka

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme den před konáním on-line výuky, zpravidla mezi 12:30 až 15:30.

Termíny

21. 1. 2022
Online

Cenové varianty

2221500

0 Kč

cena bez DPH

0 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo