Finance pro nefinanční manažery – komplexní přehled včetně příkladů

Získejte ucelený přehled o ekonomických pojmech, účetních výkazech a základních ukazatelích.

Podrobnější informace o on-line výuce najdete níže v POZNÁMCE.

Lektoři

Ing. Zdenka Šulcová (Volkánová) Ph.D.

Ing. Zdenka Šulcová (Volkánová) Ph.D.

Detail lektora

Online + záznam

Termín

12. 11. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6

+

2 490 Kč

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• úloha účetnictví (finanční a manažerské účetnictví),
• role auditu (externí a interní audit),
• aktiva a pasiva (rozvaha) – základní členění a pochopení podstaty výkazu,
• náklady a výnosy (výsledovka) – základní principy účtování a členění výkazu,
• jak číst v účetních výkazech (praktické ukázky),
• základní ukazatele finanční analýzy (zisk, rentabilita, analýza bodu zvratu atd.),
• náklady – jejich členění a řízení,
• základní metody kalkulace – včetně názorných příkladů,
• vzájemné předávání a zpracování ekonomických informací ve firmě,
• nejčastější chyby a omyly v praxi,
• řízení cash flow,
• úvod do daňové problematiky – praktické náměty,
• možnosti financování rozvoje firmy,
• banky a nebankovní finanční instituce a jejich role.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen nefinančním manažerům (obchod, provoz, marketing), dále pak podnikatelům malých a středních firem i specialistům z ekonomických úseků pro získání uceleného přehledu.

Přínos/cíl

Potřebujete rychle proniknout do „nezáživného“ světa financí? Ne každý se dokáže zeptat na zdánlivě „jednoduché a samozřejmé“ záležitosti a leckdy schází jen znalost souvislostí.

Tento seminář pomůže usnadnit pozici těm, kteří nemají ekonomické vzdělání, a přesto se v ekonomickém prostředí každodenně pohybují. Poskytne vám dostačující úroveň znalostí, které pomohou ulehčit práci a vytvořit více prostoru pro vlastní byznys a neztrácet tak čas zápolením s čísly, tabulkami a reporty. Současně se dozvíte, jakou součinnost je třeba finančnímu úseku poskytnout a naopak co můžete vyžadovat.

Na semináři:
– získáte všeobecný přehled o „světě financí“ a práci finančního úseku,
– seznámíte se se základními principy finančního a manažerského účetnictví,
– naučíte se číst v základních ekonomických výkazech,
– dozvíte se o principech plánování, základech finanční analýzy a hodnocení rizik,
– dostanete návod ke zlepšení vzájemné spolupráce administrativy s výkonnou částí firmy (obchod, provoz) s cílem dosažení maximální efektivity,
– naleznete prostor pro úsporu času i energie při práci s reporty.

Poznámka

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací v případě potvrzené úhrady den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy. Do 3 dnů po skončení on-line výuky obdržíte e-mailem odkaz se záznamem s platností na 7 kalendářních dnů. Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme. Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno. On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

Termíny

12. 11. 2021
Online

Cenové varianty

2102710

2 490 Kč

cena bez s DPH

3 013 Kč

cena s DPH

210271A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez s DPH

5 725 Kč

cena s DPH

210271B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez s DPH

8 135 Kč

cena s DPH

210271C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez s DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo