Finance pro nefinanční manažery – komplexní přehled včetně příkladů

Sleva Prezenčně

Získejte ucelený přehled o ekonomických pojmech, účetních výkazech a základních ukazatelích.

GARANCE KONÁNÍ KURZU

Lektoři

Ing. Zdenka Šulcová (Volkánová), Ph.D.

Ing. Zdenka Šulcová (Volkánová), Ph.D.

Detail lektora

Termín

28. 3. 2023; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• úloha účetnictví (finanční a manažerské účetnictví),
• role auditu (externí a interní audit),
• aktiva a pasiva (rozvaha) – základní členění a pochopení podstaty výkazu,
• náklady a výnosy (výsledovka) – základní principy účtování a členění výkazu,
• jak číst v účetních výkazech (praktické ukázky),
• základní ukazatele finanční analýzy (zisk, rentabilita, analýza bodu zvratu atd.),
• náklady – jejich členění a řízení,
• základní metody kalkulace – včetně názorných příkladů,
• vzájemné předávání a zpracování ekonomických informací ve firmě,
• nejčastější chyby a omyly v praxi,
• řízení cash flow,
• úvod do daňové problematiky – praktické náměty,
• možnosti financování rozvoje firmy,
• banky a nebankovní finanční instituce a jejich role.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen nefinančním manažerům (obchod, provoz, marketing), dále pak podnikatelům malých a středních firem i specialistům z ekonomických úseků pro získání uceleného přehledu.

Přínos/cíl

Potřebujete rychle proniknout do „nezáživného“ světa financí? Ne každý se dokáže zeptat na zdánlivě „jednoduché a samozřejmé“ záležitosti a leckdy schází jen znalost souvislostí.

Tento seminář pomůže usnadnit pozici těm, kteří nemají ekonomické vzdělání, a přesto se v ekonomickém prostředí každodenně pohybují. Poskytne vám dostačující úroveň znalostí, které pomohou ulehčit práci a vytvořit více prostoru pro vlastní byznys a neztrácet tak čas zápolením s čísly, tabulkami a reporty. Současně se dozvíte, jakou součinnost je třeba finančnímu úseku poskytnout a naopak co můžete vyžadovat.

Na semináři:
– získáte všeobecný přehled o „světě financí“ a práci finančního úseku,
– seznámíte se se základními principy finančního a manažerského účetnictví,
– naučíte se číst v základních ekonomických výkazech,
– dozvíte se o principech plánování, základech finanční analýzy a hodnocení rizik,
– dostanete návod ke zlepšení vzájemné spolupráce administrativy s výkonnou částí firmy (obchod, provoz) s cílem dosažení maximální efektivity,
– naleznete prostor pro úsporu času i energie při práci s reporty.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 890 Kč bez DPH

1 990 Kč bez DPH

2 408 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

28. 3. 2023
Praha
28. 3. 2023
Online
15. 8. 2023
Praha
15. 8. 2023
Online

Cenové varianty

230215X

zvýhodněná cena platná na přihlášky přijaté od 10. 3. 2023 včetně

2 890 Kč

1 990 Kč

cena bez DPH

3 497 Kč

2 408 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

29. 3. 2023

Praha

5 hod

2 690 Kč

cena bez DPH

Prezenčně

29. 3. 2023

Online

5 hod

2 690 Kč

cena bez DPH

Online + záznam

3. 4. 2023

Online

7 hod

3 190 Kč

2 190 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny International Education Society Kooperativa Apogeo