Excel pro účetní prakticky – základní, ale povinná znalostní výbava

Aneb už žádný další díl „Maléry pana účetního“. Garantujeme maximálně 12 účastníků ve skupině.

Lektoři

Ing. Petr Pecháček

Ing. Petr Pecháček

Detail lektora

Termín

19. 10. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

2 390 Kč

2 892 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• úvod do prostředí Excelu (panel nástrojů Rychlý přístup, Pás karet atd.),
• zadávání hodnot, výběry, hledání a kopírování dat (řady, souvislé a nesouvislé výběry, práce s klávesnicí i myší, tipy a triky),
• formát buňky a jejího obsahu (měna, desetinná čísla, tipy a triky),
• podmíněné formátování s pomocí průvodců,
• úvod do vzorců a funkcí (operátory, nástroj Automatické shrnutí, adresování buněk, výpočet procent, DPH),
• čísla, datum a text v kostce (zaokrouhlování, práce s datem a časem, zpracování textu, vybrané funkce),
• úvod do tvorby grafů (první grafy a jejich úpravy, tipy pro výběr grafu),
• tisk (tiskové rozměry, dialog Vzhled stránky, tipy a triky),
• individuální dotazy dle časových možností.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Určeno (nejen) pro účetní a personalisty, kteří sice v Excelu nejsou úplnými nováčky, ale kteří doposud znají Excel jen na základě samostudia, a chtějí být jistější a (bez dalších pokusů) i efektivnější na polích buněk.

Předpokladem aktivní účasti je notebook s nainstalovanou aplikací Microsoft Excel (verze 2007 a novější), který si, prosím, přineste s sebou.

Přínos/cíl

Cílem kurzu je přenést účastníky přes úskalí adresování buněk (viz dolary), funkcí, a zbavit je obav z tabulkové aplikace jednou provždy.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

19. 10. 2021
Praha
19. 10. 2021
Online

Cenové varianty

2107360

2 390 Kč

cena bez s DPH

2 892 Kč

cena s DPH

210736A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 541 Kč

cena bez s DPH

5 495 Kč

cena s DPH

210736B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 453 Kč

cena bez s DPH

7 808 Kč

cena s DPH

210736C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 126 Kč

cena bez s DPH

9 832 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo