Excel pro účetní prakticky – základní, ale povinná znalostní výbava
Lektoři
Ing. Petr Pecháček
Termín
17. 3. 2025; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
• úvod do prostředí Excelu (panel nástrojů Rychlý přístup, Pás karet atd.),
• zadávání hodnot, výběry, hledání a kopírování dat (řady, souvislé a nesouvislé výběry, práce s klávesnicí i myší, tipy a triky),
• formát buňky a jejího obsahu (měna, desetinná čísla, tipy a triky),
• podmíněné formátování s pomocí průvodců,
• úvod do vzorců a funkcí (operátory, nástroj Automatické shrnutí, adresování buněk, výpočet procent, DPH),
• čísla, datum a text v kostce (zaokrouhlování, práce s datem a časem, zpracování textu, vybrané funkce),
• úvod do tvorby grafů (první grafy a jejich úpravy, tipy pro výběr grafu),
• tisk (tiskové rozměry, dialog Vzhled stránky, tipy a triky),
• individuální dotazy dle časových možností.
Odpovědi na dotazy.
Určeno
Určeno (nejen) pro účetní, ekonomické pracovníky a personalisty, kteří sice v Excelu nejsou úplnými nováčky, ale kteří doposud znají Excel spíše na základě samostudia, nebo s ním delší dobu nepracovali, a chtějí být jistější a (bez dalších pokusů) i efektivnější na polích buněk.
Předpokladem aktivní účasti je notebook s nainstalovanou aplikací Microsoft Excel (verze 2007 a novější), který si, prosím, přineste s sebou.
Přínos/cíl
Cílem kurzu je přenést účastníky přes úskalí adresování buněk (viz dolary), funkcí, a zbavit je obav z tabulkové aplikace jednou provždy.
Poznámka
Aneb už žádný další díl „Maléry pana účetního“.
Garantujeme maximálně 12 účastníků ve skupině.
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování v elektronické podobě pro každého účastníka.
Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
2 590 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
2 072 Kč
cena bez DPH
2 590 Kč
2 072 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme