E-shopy, zásilkové obchody, digitální platformy po zásadních změnách v DPH od 1. 7. 2021 – účetně, daňově

Novinka Online

Podrobnější informace o on-line výuce najdete níže v POZNÁMCE.

Lektoři

Ing. Vladimír Zdražil

Ing. Vladimír Zdražil

Detail lektora

Termín

22. 12. 2021; 9:00–13:30

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

4.5

+

2 490 Kč bez DPH

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• vymezení prodeje zboží na dálku a jeho zavedení do zákona o DPH od 1. 7., resp. od 10. 10. 2021,
• režim jednoho správního místa OSS a jeho stávající využití včetně jeho rozšíření,
• místo uskutečnění zdanitelného plnění u prodeje zboží na dálku,
• fakturace za prodané zboží v režimu prodeje zboží na dálku při využití režimu MOSS,
• registrace v MOSS, podávání hlášení, splatnost přiznané DPH, opravy v předcházejících zdaňovacích obdobích, vstupní stát pro OSS,
• nastavení ekonomického systému a účtování prodejů v rámci prodeje zboží na dálku,
• časové souvislosti v DPH,
• za jakých podmínek se e-shop může stát elektronickým rozhraním a naplnit, tak definici paragrafu 13a novely ZDPH týkající se elektronického rozhraní,
• prodeje přes e-shop se zahájením přepravy v jiném členském státu, další nestandardní situace /dropshipping atd./.
• dovoz zboží ze třetí země nakoupeného přes e-shop,
• elektronické rozhraní a jeho definice v ZDPH a v předpisech EU aneb kdy se e-shop stává elektronickým rozhraním pro potřeby DPH,
• elektronické rozhraní a domnělý dodavatel,
• popis situací, kdy se elektronické rozhraní stává domnělým dodavatelem a vstupuje pro potřeby vypořádání DPH do vztahu mezi prodejcem a zákazníkem,
• ukázka fungování typického elektronického rozhraní propojujícího prodejce a zákazníka s důrazem na modely fakturace a uplatňování DPH včetně účtování služeb poskytnutých elektronickým rozhraním prodejcům,
• nové dovozní režimy – dovoz zboží na dálku, dovoz zboží nízké hodnoty.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen finančním účetním, provozovatelům e-shopů, zásilkových a katalogových obchodů, provozovatelům e-commerce platforem včetně těch, co na nich prodávají, a také těch, co na nich kupují.

Přínos/cíl

Na on-line semináři se seznámíte s dopady novely zákona o DPH, která je účinná od 1. 10. 2021 a zavedla místo režimu zasílání zboží, režim prodeje zboží na dálku.
V důsledku toho dochází k rozšíření režimu jednoho správního místa /one-stop-shop/ u těch zdanitelných plnění za prodej zboží do jiných členských států, kdy příjemcem plnění je osoba nepovinná k dani. Nejčastěji jde o katalogové obchody a e-shopy.
Kromě toho zavádí do ZDPH termín elektronické rozhraní, které se v některých případech stává tzv. domnělým dodavatelem, zatímco v jiných případech nevstupuje do fakturačního vztahu mezi prodejcem a jeho zákazníkem objednávajícím přes platformu.

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách). Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace. Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30. Připojit se můžete z počítače i mobilu. V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy. Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme. Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno. On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

Termíny

22. 12. 2021
Online

Cenové varianty

2180350

2 490 Kč

cena bez DPH

3 013 Kč

cena s DPH

218035A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez DPH

5 725 Kč

cena s DPH

218035B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez DPH

8 135 Kč

cena s DPH

218035C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo