DPH – řešení příkladů dodávek zboží a služeb v rámci EU, do a ze třetích zemí včetně změn od 1. 7. 2021

Lektoři

Ing. Marika Voženílková

Ing. Marika Voženílková

Detail lektora

Termín

6. 10. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

2 890 Kč

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• dodání zboží plátcem, do jiných členských států a třetích zemí, včetně konsignačních skladů a pořízení zboží plátcem z jiného členského státu do jiného členského státu a místo plnění podle § 11 (v určitých případech nemožnost nároku na odpočet daně),
• povinná a dobrovolná registrace identifikovaných osob,
• místo plnění u poskytnutí služby podle §§ 9 – 10i, § 7 odst. 3 a služeb osvobozených,
• přeprava zboží v jednom členském státě, mezi členskými státy a s třetími zeměmi podle § 9 odst. 1, § 10f a § 69,
• výklad k Informaci GFŘ k osvobození od daně u přepravy při dovozu a vývozu a u služeb přímo vázaných na vývoz a dovoz,
• daňový doklad při vývozu zboží (33a),
• rozšířená povinnost při pořízení zboží z jiného členského státu (§ 16),
• povinnost plátce přiznat daň v tuzemsku u poskytnutých služeb od osob neusazených v tuzemsku, nový § 24, jakož i u zboží, které se nachází v tuzemsku a prodává jej osoba neusazená v tuzemsku
• vývoz zboží podle § 66, dovoz zboží podle § 23 a 71 g, uvádění do daňových přiznání,
• souhrnného hlášení podle § 102, daňová přiznání,
obchody B2C po 1. 7. 2021 v praxi,
značné rozšíření režimu jednotného správního místa,
dovozy nízké hodnoty po 1. 7. 2021.

Novelizovaná ustanovení zákona o DPH z výše uvedené oblasti dle legislativního stavu ke dni konání semináře.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen daňovým poradcům, finančním účetním a dalším pokročilým zájemcům, přičemž budou vysvětleny postupy při posouzení jednotlivých plnění formou příkladů u obchodů mezi členskými zeměmi EU a třetími zeměmi se zaměřením na změny roku 2020/2021 a po 1. 7. 2021.

Přínos/cíl

Na workshopu si prakticky procvičíte znalosti uplatňování DPH. Cílem je praktické procvičení znalostí na 8 zadaných příkladech z oblasti uplatnění DPH.

Příklady budou řešeny kolektivní formou. Po základním výkladu k problematice proběhne praktické procvičení znalostí na osmi zadaných příkladech z oblasti uplatnění DPH a závěrečný test, který bude zpracováván kolektivním způsobem.

Na vyřešení jednoho případu je stanoven čas pro samostatné plnění cca 15 minut a 5-10 minut na vyhodnocení, zdůvodnění a vysvětlení.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

6. 10. 2021
Praha
6. 10. 2021
Online

Cenové varianty

2103420

2 890 Kč

cena bez s DPH

3 497 Kč

cena s DPH

210342A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez s DPH

6 644 Kč

cena s DPH

210342B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez s DPH

9 442 Kč

cena s DPH

210342C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 826 Kč

cena bez s DPH

11 889 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo