Datové schránky v praxi, vlastnosti, výhody, přednosti i úskalí používání

Lektoři

MVDr. Milan Vodička

MVDr. Milan Vodička

Detail lektora

KCU KDP ČR

Termín

1. 11. 2021; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

+

2 290 Kč

2 771 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• jak fungují datové schránky, jejich výhody a nevýhody,
• typy datových schránek, zřízení ze zákona a na žádost,
• základy ovládání datových schránek (nastavení, přístup, hesla),
• přihlášení eObčankou, certifikátem, heslem, BankID,
• zabezpečení datové schránky, možnosti,
• podání datovou schránkou – výhody, zásady správného postupu,
• náhrada podpisu použitím datové schránky,
• osoby oprávněné a osoby pověřené,
• doručování do datové schránky – zásady, zákonná úprava,
• doručovací fikce, důsledky nevybírání datové schránky,
• judikatura, praktické tipy a triky,
• ukázky práce s písemnostmi v datové schránce,
• mohu nebo musím použít datovou schránku?,
• ověření identity na internetu prostřednictvím datové schránky,
• využití na portálech státní správy (ČSSZ, portál GOV, Portál občana, Moje daně),
• výpisy z rejstříků (trestů, bodové hodnocení řidiče, obchodní, živnostenský ad.),
• praktické ukázky využití,
• archivace písemností a zpráv z datové schránky,
• autorizovaná konverze písemnosti – z papírové do digitální formy a naopak,
• nástroje na používání datové schránky, ukázka.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen zejména účetním, podnikatelům, členům statutárních orgánů, auditorům, asistentům daňových poradců nebo advokátů, a dále všem, v jejichž pracovní agendě je elektronická komunikace.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s aktuální situací v oblasti datových schránek a jejich využívání. Obsah je zaměřen především na praktické příklady, problémy a konkrétní situací, včetně výběru z bohaté judikatury.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

1. 11. 2021
Praha
1. 11. 2021
Online

Cenové varianty

2107040

2 290 Kč

cena bez s DPH

2 771 Kč

cena s DPH

210704A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 351 Kč

cena bez s DPH

5 265 Kč

cena s DPH

210704B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 183 Kč

cena bez s DPH

7 481 Kč

cena s DPH

210704C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 786 Kč

cena bez s DPH

9 421 Kč

cena s DPH

2107041

cena pro členy Komory daňových poradců ČR

1 990 Kč

cena bez s DPH

2 408 Kč

cena s DPH

2107046

cena pro členy Komory certifikovaných účetních a členy Svazu účetních

1 990 Kč

cena bez s DPH

2 408 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo