Controlling a reporting – praktické využití, současné trendy (distanční studium)

Prezenčně

Kombinace prezenčního a samostatného studia.

Lektoři

Ing. Michael Hanzelka, Ph.D. et Ph.D., MBA

Ing. Michael Hanzelka, Ph.D. et Ph.D., MBA

Detail lektora

Termín

20. 4. – 4. 5. 2022

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

21

Program

20. 4. 2022; 9:00–17:00 • prezenční výuka
• možnosti controllingu a reportingu – zásoba informací k hodnocení uplynulých období a plánování budoucích,
• zdroje dat pro controlling a reporting,
• manažerské účetnictví a jeho vazba na controlling,
• podstatné účetní výkazy – rozvaha, výsledovka a cash flow,
• analýza odchylek, trendů a poměrových ukazatelů,
• řízení nákladů, propočet bodu zvratu a ziskovost výrobků a služeb, dopad změny objemu a struktury výkonů na zisk,
• případová studie I.

21. – 26. 4. 2022 • samostudium, test

27. 4. 2022; 9:00–17:00 • prezenční výuka
• finanční plán a postup plánování,
• úloha současných postupů tvorby rozpočtů,
• důležitost kalkulací v řízení podniku, principy a postupy alokace nákladů, aktuální přístupy ke kalkulacím,
• analýza potřeb uživatelů reportingu,
• koncept struktury a obsahu reportů a reportingových procesů,
• neustálé zlepšování controllingu a reportingu,
• případová studie II.

28. 4. – 3. 5. 2022 • samostudium, test

4. 5. 2022; 9:00–17:00 • prezenční výuka
• bonita firmy – hodnocení a provázanost znaků finančního zdraví podniku/firmy,
• řízení výnosnosti ve vazbě na poměrové ukazatele bonity,
• moderní finanční měřítka výkonnosti podniku – EVA, MVA, CFROI, grafický rozbor ekonomického směřování podniku/firmy,
• volba a využití hlavních znaků výkonnosti.

Speciální oblasti controllingu:
• investiční controlling – investice a investiční rozhodování, úloha controllera v investičním procesu,
• marketingový controlling – aneb, jak správně měřit investice vložené do marketingových kampaní
• případová studie III.

Závěrečné ověření znalostí testem, vyhodnocení a zpětná vazba.

Určeno

Kurz je určen zejména klienty s ekonomickým, finančním a manažerským povědomím.
Konkrétně pro finanční a ekonomické ředitele, manažery procesů a produktové manažery, controllery, hlavní účetní, ale i pro nefinanční manažery, kteří dennodenně rozhodují na základě controllingových a reportingových dat.
Dále pro auditory, majitele firem a vedoucí pracovníky s podílem na firemní/podnikové strategii – pro účast není nutná znalost účetnictví, ani controllingu, vše bude probráno krok za krokem.

Přínos/cíl

Na kurzu se dozvíte, jak vyhodnotit finanční situaci firmy/podniku včetně ekonomického výkonnu a finanční pozice na trhu.
Porozumíte obsahu reportovaných informací a vyzkoušíte si postup moderní kalkulace včetně sestavení rozpočtu na příkladu výrobní firmy.
Účast vám pomůže k efektivnějšímu řízení firmy/podniku a umožní správné rozhodování o budoucích aktivitách a strategii.
Kombinace prezenčního a distančního studia vám umožní proniknout do této náročné problematiky ve velmi krátké době a díky testům završujícím každý ze tří modulů si ověříte její zvládnutí.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

8 990 Kč bez DPH

10 878 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

20. 4. 2022
Praha

Cenové varianty

2203080

8 990 Kč

cena bez DPH

10 878 Kč

cena s DPH

220308A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

17 081 Kč

cena bez DPH

20 668 Kč

cena s DPH

220308B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

24 273 Kč

cena bez DPH

29 370 Kč

cena s DPH

220308C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

30 566 Kč

cena bez DPH

36 985 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo