Cestovní náhrady ve vazbě na zákon o daních z příjmů a další právní předpisy v roce 2021-2022

Lektoři

JUDr. Marie Salačová

JUDr. Marie Salačová

Detail lektora

Termín

23. 11. 2021; 9:00–13:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

4

+

2 190 Kč

2 650 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• platná právní úprava o poskytování cestovních náhrad včetně novelizace ve vazbě na zákon o daních z příjmů a úprava dalších právních předpisů,
• náhrady při tuzemských pracovních cestách,
• náhrady při zahraničních pracovních cestách,
• paušalizace cestovních náhrad,
• zálohy na pracovní cestu.

Diskuze, odpovědi na otázky.

Určeno

Seminář je určen pro každého, kdo se zabývá problematikou cestovních náhrad, tzn. především pro účetní, mzdové účetní, personalisty, podnikatele, statutární orgány, vedoucí pracovníky a také pro ty, kteří se připravují na provedení mzdového auditu.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s platnou právní úpravou a s praktickým poskytováním cestovních náhrad.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

23. 11. 2021
Praha

Cenové varianty

2107350

2 190 Kč

cena bez s DPH

2 650 Kč

cena s DPH

210735A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 161 Kč

cena bez s DPH

5 035 Kč

cena s DPH

210735B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 913 Kč

cena bez s DPH

7 155 Kč

cena s DPH

210735C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 446 Kč

cena bez s DPH

9 010 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo