České účetní standardy pro podnikatele v každodenní praxi včetně příkladů účtování

Lektoři

Hana Kovalíková

Hana Kovalíková

Detail lektora

Termín

15. 11. 2021; 9:00–15:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

2 490 Kč

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• výklad nejčastěji používaných Českých účetních standardů z pohledu praxe,
• přehled příslušných vnitropodnikových směrnic k jednotlivým standardům,
• vazba na zákon o účetnictví s příslušnou vyhláškou,
• ostatní právní předpisy,
• praktické příklady účtování,
• základní kontrolní vazby,
• účtový rozvrh.

Určeno

Seminář je určen účetním, pracovníkům účetních a poradenských firem a také ekonomickým pracovníkům. Je vhodný také pro začínající účetní a pro absolventy semináře základy podvojného účetnictví.

Přínos/cíl

Na semináři se seznámíte s postupy praktického účtování podle aktuálních českých účetních standardů, dále budou vysvětleny postupy oprav chybného účtování a to s vazbou na daň z příjmů.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

15. 11. 2021
Praha
15. 11. 2021
Online

Cenové varianty

2104150

2 490 Kč

cena bez s DPH

3 013 Kč

cena s DPH

210415A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez s DPH

5 725 Kč

cena s DPH

210415B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez s DPH

8 135 Kč

cena s DPH

210415C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez s DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo