Cash flow – teorie i praktické zkušenosti

Maximální počet osob ve skupině je 10.

Lektoři

Ing. Michael Hanzelka Ph.D. et Ph.D., MBA

Ing. Michael Hanzelka Ph.D. et Ph.D., MBA

Detail lektora

Termín

15. 12. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

3 490 Kč

4 223 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Finanční řízení v souvislostech:
Podnikové strategie, klasické a moderní přístupy ve finančním řízení podniku.
Metody financování podniku.

Cash flow přímou a nepřímou metodou:
Co ovlivňuje CF, přímá a nepřímá metoda pro stanovení CF.
Jak zjistit okamžitý stav CF.

Sestavení výkazu cash flow z finančních výkazů:
Zdroje dat pro sestavení výkazu CF.
Tvorba jednotlivých částí výkazu.

Finanční analýza a cash flow:
Postavení a význam CF ve finanční analýze, tříbilanční systém.
Ukazatele pracovního kapitálu a čistého pracovníko kapitálu a jejich doba obratu. Ukazatele konstruované z CF.

Případová studie:
Praktický příklad sestavení výkazu CF a jeho interpretace.
Práce v týmech dle zadání lektora – 60 min.

Určeno

Seminář je určen pro majitele a ředitele firem, dále pro ekonomické pracovníky na všech úrovních, tj. pro účetní, hlavní účetní, finanční analytiky, controllery, finanční manažery a finanční ředitele, interní auditory a také pro pracovníky jiných nefinančních oblastí, kteří řeší problematiku cash flow.

Přínos/cíl

Seminář je uzpůsoben pro rychlou a základní orientaci ve finančním řízení podniku s důrazem na řízení cash flow. Na semináři získáte základní znalosti i praktické zkušenosti, které vám umožní výkaz cash flow sestavit a analyzovat. Dokážete plánovat peněžní toky a získáte schopnost interpretovat údaje v cash flow.

Prosíme účastníky, aby si na seminář přinesli vlastní kalkulačky.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

15. 12. 2021
Praha
15. 12. 2021
Online

Cenové varianty

2104630

3 490 Kč

cena bez s DPH

4 223 Kč

cena s DPH

210463A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 631 Kč

cena bez s DPH

8 024 Kč

cena s DPH

210463B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 423 Kč

cena bez s DPH

11 402 Kč

cena s DPH

210463C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

11 866 Kč

cena bez s DPH

14 358 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo