Bezkontaktní praxe účetních a daňařů (záznam on-line)

Lektoři

MVDr. Milan Vodička

MVDr. Milan Vodička

Detail lektora

K odběru od

4. 6. 2020

+

1 550 Kč bez DPH

1 876 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• Konec éry papíru a nástup IT
• Digitální legislativa – dnešní situace a výhled do budoucna
• Právo na digitální služby – nový český zákon, zásadní zlom?
• Aktuální změny a novinky v komunikaci, identifikaci
• Požadavky na bezkontaktní podání, jak lze zajistit
• Úlevy v období nouzového stavu (např. skenování, kopie, předávání)
• Jak využít novou eObčanku? Co je to digitální identita – ukázky v praxi
• Písemnosti v elektronické podobě a jejich použitelnost
• Elektronické ověřování údajů – rejstříky, portály, co lze zjistit přes Internet
• Ukládání e-písemností – zajištění neměnnosti a průkaznosti
• Jak používat e-mail, datovou schránku, portály?
• Praktický rozměr – žádosti v souvislosti s nouzovým stavem
• Elektronické úkony – opatření COVID I a II, program MPO Antivirus
• Co je to cloud a jak lze využít (včetně otázek ochrany osobních údajů – GDPR)?
• Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat

Záznam je poskytován partnerskou společností Videolektor.cz.

Určeno

URČENO:
Školení je určeno účetním, podnikatelům, ekonomům a členům statutárních orgánů.

PŘÍNOS:
Cílem školení je seznámit posluchače s aktuální situací při „bezkontaktní“, tedy elektronické komunikaci s orgány veřejné moci i mezi sebou. Lektor odpoví na otázky spojené s možnosti, kdy a jakým způsobem lze postupovat elektronicky, jak zajistit průkaznou identifikaci účastníků. Náplní dále budou požadavky na elektronické písemnosti a doklady, jejich vystavování, zpracování a ukládání. Zmíněny budou rovněž aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.

Cenové varianty

Z2040310

1 550 Kč

cena bez DPH

1 876 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo