Auditor v potravinářství

Seminář formou výkladu, praktických příkladů a cvičení (řešení zadaných úkolů).

Lektoři

Ing. Lucie Janotová Ph.D.

Ing. Lucie Janotová Ph.D.

Detail lektora

Termín

29. 11. 2021; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

+

2 290 Kč

2 771 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

• normy pro auditování, platná legislativa, terminologie,
• proč auditovat (význam, cíle a charakteristika auditu),
• požadavky a zásady auditování (nezávislý auditor, psychologie auditu a další),
• příprava na audit, postup při auditu, dokumentace auditu,
• zkušenosti z auditů (nejčastější nedostatky),
• lidský faktor (komunikace).

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pro interní auditory i pracovníky, kteří budou do realizace auditů teprve zapojeni. Seminář je rovněž vhodný pro pracovníky oddělení kvality a nákupu v potravinářství.
Seminář je vhodný pro pracovníky potravinářských firem i stravovacích provozů.

Po absolvování semináře nelze provádět certifikační audity.
Obsahem semináře není konkrétní výklad požadavků standardů bezpečnosti potravin.

Přínos/cíl

Cílem je vyškolit interní auditory pro provádění auditů v oblasti bezpečnosti potravin, i pracovníky, kteří budou do realizace auditů teprve zapojeni.
Po absolvování semináře budete připraveni provádět interní audity, audity u vašich dodavatelů.
Získáte informace, jak efektivně ověřovat kvalitu a bezpečnost potravin a celkově zvládnout jednotlivé fáze auditu.
Součástí semináře jsou požadavky na provádění auditů obecně, požadavky na auditory (dle ISO 19011) a jejich znalosti.
Je řešen procesní přístup se zaměřením se na problematiku (specifika) potravinářských provozů, schopnost celkově zvládnout celý audit, resp. jednotlivé jeho fáze.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

29. 11. 2021
Praha
29. 11. 2021
Online

Cenové varianty

2104910

2 290 Kč

cena bez s DPH

2 771 Kč

cena s DPH

210491A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 351 Kč

cena bez s DPH

5 265 Kč

cena s DPH

210491B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 183 Kč

cena bez s DPH

7 481 Kč

cena s DPH

210491C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 786 Kč

cena bez s DPH

9 421 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo