Agilní metody projektového řízení pro začátečníky
Lektoři

Mgr. Libuše Petrovic
Termín
26. 8. 2022; 9:00–16:00
Počet výukohodin
6
Program
Základní charakteristiky tradičního projektového řízení
• stručný přehled fungování projektového řízení,
• výhody a nevýhody,
• konkrétní příklady využítí projektového řízení v praxi.
Agilní řízení projektů
• principy agilního řízení,
• agilní manifest.
Nástroje agilního řízení
• SCRUM (co je SCRUM, SCRUM framework, Product backlog, Sprint),
• SAFe,
• KANBAN (co je KANBAN, nástroje KANBAN, Work in progress limit).
• Výhody a nevýhody agilního řízení projektů,
• Rozdíly mezi tradičním a agilním projektovým řízením.
Určeno
Určeno začátečníkům a mírně pokročilým, kteří se chtějí dozvědět více o možnostech, jak projekty vést i jinou než tradiční formou.
Užitek z tohoto semináře si odnesou všichni, kteří chtějí pochopit význam agilního přístupu a chtějí využít nástroje takového řízení projektů.
Přínos/cíl
Seminář vám pomůže pochopit rozdíly mezi tradičním a agilním projektovým řízením. Budete vědět, kdy který postup použít tak, aby byl v rámci projektového řízení co nejúčinnější.
Naučíte se používat základní agilní nástroje, kterými jsou SCRUM a KANBAN.
Průběžná cvičení vás provedou jejich praktickým využitím.
Po absolvování tohoto semináře už budete vědět, co znamená být agilní a proč je dobré tento přístup využívat.
Poznámka
Doporučení: Účastníci by měli mít přehled o tradičním způsobu projektového řízení anebo absolvovat seminář “Projektové řízení pro začátečníky”.
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Dopravní spojení
Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Termíny
Cenové varianty
Doporučujeme
8 490 Kč
cena bez DPH
4 590 Kč
cena bez DPH
3 890 Kč
cena bez DPH
4 490 Kč
cena bez DPH
4 590 Kč
cena bez DPH
Nejčastější dotazy
Jak získat automatickou slevu?
Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.
Jakým způsobem lze provést objednávku?
Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.
Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).
Jaké oddělení mám kontaktovat?
+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech
+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.
+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů
+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.
+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.
Jak objednat zakázkové školení?
Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz
V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?
Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.
V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).
Spolupracujeme





