Praktické uplatňování zákona o DPH v roce 2022 – speciálka

Lektoři

Ing. Ivana Langerová

Ing. Ivana Langerová

Detail lektora

Termín

8. – 9. 12. 2021; 1. den 9:00–18:00, 2. den 9:00–13:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

12

+

4 890 Kč

5 917 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Program

Seminář bude zaměřen na uplatňování DPH v ČR v roce 2022.

Od 1. 7. 2021 byl v celé EU zaveden nový systém zdanění prodeje zboží na dálku (zasílání zboží), dovozu zboží nízké hodnoty, obchodování se zbožím za použití elektronického rozhraní a zvláštní režim jednoho správního místa (služby poskytnuté s místem plnění v jiném členském státě pro konečného spotřebitele). Lektorka se zaměří na první praktické zkušenosti s touto rozsáhlou novelizací.

Od 1. 1. 2021 došlo k omezení zdanění nájmu nemovitostí. Připomene si, jaké dopady do DPH mělo skončení přechodného období u Brexitu k 1. 1. 2021 a co v oblasti DPH přinesla novela Daňového řádu, jejíž účinnost byla od ledna 2021.

Zmíněny budou i novely v roce 2020, které byly především sazbové a od 1. 9. 2020 došlo k úpravě v oblasti obchodování se zbožím mezi členskými státy. K tomuto datu byla do zákona implementovaná směrnice, kterou se zavádí tzv. quick fixes, tedy prozatímní opatření pro obchod mezi členskými státy. Nově byla určena pravidla pro přiřazení dopravy mezi jednotlivé články dodavatelsko-odběratelského řetězce. Jde o situaci, kdy je zboží dodáno mezi třemi subjekty, nejprve je dodáno mezi prvním dodavatelem druhému dodavateli a následně odběrateli. Zboží je však přepraveno pouze jednou, přičemž je přepravováno druhým dodavatelem. Speciální úprava byla doplněna do § 18, pokud jde o tzv. konsignační sklad. Nově definovány byly podmínky pro osvobození dodání zboží do jiného členského státu.

Seminář bude dále věnován praktickým zkušenostem se změnami DPH od dubna 2019, z nichž některé měly posunutou účinnost na leden 2020, příp. 2021.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Daňovým specialistům, účetním a pracovníkům ekonomických útvarů.

Přínos/cíl

Na semináři získáte přehled o nejdůležitějších legislativních změnách platných pro rok 2022.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

Termíny

8. 12. 2021
Praha

Cenové varianty

2105730

4 890 Kč

cena bez s DPH

5 917 Kč

cena s DPH

210573A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 291 Kč

cena bez s DPH

11 242 Kč

cena s DPH

210573B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

13 203 Kč

cena bez s DPH

15 976 Kč

cena s DPH

210573C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

16 626 Kč

cena bez s DPH

20 117 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | vox@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

Konkurzní noviny Nicom International Education Society Incomaker Kooperativa Apogeo